Melaleuca on Facebook
Kontakt dla osób niepełnosprawnych: 505 291 845
Polski

Firma Melaleuca Poland Sp. z o.o.

1996 rok -  powstaje Melaleuca Poland Sp. z o.o.  Firma Australijsko - Polska. 

1997 rok - przejmujemy od Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach Zakład Naukowo - Produkcyjny i rozpoczynamy produkcję najbardziej rozpoznawalnego produktu - zasypki przeciwgrzybiczej Proftin

1998 rok -  rozpoczynamy konfekcjonowanie i produkcję kosmetyków na bazie australijskiego olejku drzewa herbacianego - Tea Tree Oil i aloesu - Aloe Barbadensis.

...  kolejno wprowadzamy na rynek serie preparatów: Tea Tree, Aloe Vera, Proftin, Tialo 

2004 rok - wdrażamy System Zarządzania Jakością ISO 9001 - gwarancja wysokiej jakości naszych produktów  

2010 rok -  podejmujemy współpracę z Herbarium św. Franciszka w Panewnikach, której owocem jest Seria Franciszkańska -połączenie zakonnej wiedzy zielarskiej i nowoczesnych technologii produkcyjnych.

2012 rok - outsourcing - pomagamy w kreowaniu nowych produktów od pomysłu do etapu wprowadzenia na rynek    

2013 rok - certyfikacja systemu GMP - Dobra Praktyka Produkcji - przez TUV Nord

2017 rok - otrzymujemy dotację z UE dzięki której powstaje Seria Dental a w niej jedyna pasta na rynku polskim z olejkiem herbacianym, propolisem i rozmarynem. W swojej niedługiej historii Pasta Tea Tree&Propolis  doczekała się dwóch doktoratów!

2019 rok - MelaMedica -  inauguracja dermokosmetyków dla skóry problematycznej

 

Współpracujemy z jednostkami badawczo-naukowymi, których opinie i wyniki badań są wykorzystywane przy udoskonalaniu technologii produkcji i receptur wytwarzanych preparatów - Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Wojskowa Akademia Medyczna, Politechnika Śląska w Gliwicach.


Za ponad dwudziestoletnie zaufanie do naszej marki DZIĘKUJEMY!


MISJA

Misją naszej firmy jest tworzenie wysokiej jakości dermokosmetyków przyjaznych naszej Planecie.

Dbamy o najmniejszy szczegół na każdym etapie produkcji. 

Łączymy wiedzę, najnowsze technologie i rynkowe trendy z niezawodnymi tradycyjnymi recepturami uzyskując efekt końcowy w postaci satysfakcji wymagającego Klienta.